hej!!
(kan inte lägga upp någon bild, för min ipad vill inte, eller okej, jag vet inte hur man gör.)
men iallafall, idag har njutit av min lediga dag idag och har legat i soffan med emmaroman och kollat på film. tills det ringde någon gullig som ville ha hämtning på skolan, vad gör man inte! sen hämtade jag wayra på hennes skola också, sen hem och kollade klart filmen, sen iväg och handlade lite mat så vi kunde göra tacos, mumsiigt

sen klockan 18 hämtade jag matilda på hennes jobb och åkte upp till min syster en sväng. matilda skulle klippa sig och jag ville bara mysa med oline. gofisen

sen åkte jag hem och kikade idol, sen hoppade jag in i duschen och stog där ett tag, ibland är det bara så himla mysigt att göra sig ren och extra fin, och ta på sig fina underkläder, bara ändå

föressten, fnns det något bättre än att lägga nyduschad, frusen och blöt i en varm och mysig säng? verkligen inte! här stannar jag nu, godnatt!

kram